3 ay 4 günlük kızım var ilk 15-20 gün kanamam oldu bir iki hafta durup tekrar birkaç gün oldu daha olmamıştım normal diye gordum burdan okudugum kadarıyla birkaç gğndür sırt ve kasık agrım var üşüttüm diye umursamadım ama az once az miktarda kan geldi. Bugun kızımı emzirirken fark ettim sürekli emmek istiyor az geliyormus gibi. Sagım yapmıyorum doymadıgını dusunursem mama veriyorum genel olarak ama 2 aydır aldığımız mamaların nerdeyse yarısı çöp musayet olmayan ortamlarda vs veriyorum sadece. Neyse bugun emziriyom emziriyorum doymuyor kanı görünce böyle bşrseh aklıma geldi sanırım adet olacagım adet süt miktarını etkiler mi doymayınxa mama verdim biraz rahatladı sanırım birde atak haftasına giriyor ondan da istiyor olabilir