Merhaba,kızım 15 aylık 1 aydır bronşitle uğraşıyoruz iki kutu antibitotik bitirdik,günde 6 kez 4 ventolin 2 budecort hava aldık tam iyileşti 3 gündür tekrar hırıltısı başladı neden olduğu hakkında bir fikri olan Allah rızası için cevap versin kızım da ben de çok yorulduk artık