Efem123 inanın yenidoğana bulaşırsa her sey çok daha zor olacak.
3 ve 1 yaşlarında iki cocugum varken erken doğum yaptım. Bebeğim küvözden geldiğinde evdeki abi ile ablası ateşler içinde yanmalı öksürmeli hastalardı. 1 hafta odaya hiçkimseyi sokmadım, farkında bile değillerdi yeni kardeşin. Önlemleri sıkı tuttuk hala diken üstündeyiz.
Çünkü evvelinde 1 yaş olan kızım 40 günlükken kapmıştı bu virüsü ve inanılmaz zor zamanlar yaşamıştık. Allah tekrarını göstermesin. Oldukça hassas bi konu duygusal davranmamak gerekiyor.