Harikaanne Kızlar basina gelen var mi doktor düşük dedi 2 gün gecikmeli var daha da hasta olmazsan tekrarlayalım dedi artan var mi daha sonra
Premseskolar Harikaanne malesef cnm gebelik byaa yok sonuc 0 cıkmıs zor bbk istiyorsan nasp olur insallh ancak önümzdeki aya kldı o
Tess07 Harikaanne benn 0.216 hemşire dediki artar 3 güne çok istiodum cocuk aglamistm ınternetten bakınca 0 negatifti hemşire beni kandirio pis kadın diyip evde kadina da kizdiydim kendi kendime aglarke 😀😀😀 smdi yanımda uyyo danaaa😀 yani tabi ki tekrarlyn sizde testi
Harikaanne Premseskolar Dun kan verdigimde doktor 3 4 gün daha olmazsan tekrar gel testi tekrarlayalım dedi 3 gün gecikti bugün
Hasmeftun Harikaanne Rabbim zamanında istediğiniz anda versin inşallah nasıp isi baktın değerler tavan yaptı😄
Kubra0000 Harikaanne rabbim ol derse oluverir. Benim beta hcg 0.100 du yok da denmedi varda denmedi 10-15 gun sonra tekrarladigimda gebe oldugum cikmisti
Harikaanne Kubra0000 Bir kızım var 15 aylik çok şükür bu olursa supriz olur Rabbım verirse başım üstüne 😊
Mrs_sonmez Harikaanne benim beta hcg 0.100 ckmıstı gebelik yok dediler bir hafta sonra test yaptım evde ve sonuc pozitif ti
Harikaanne Mrs_sonmez Bende beklicem canim dun 2 gün gecikti kan verdim 0.200 çıktı bugünde olmadım doktor 3 gün daha bekle olmazsan tekrar gel dedi beklicem bakalım