Kızlar selam bebeğim normalde gece güzel uyurdu ama bu ara bişey oldu anlamıyorum. Artık sinirlerime hakim olamıyorum:( aksam 9,5 ta uyudu 11 e ceyrek kala uyandı. yanıma aldım uykuya daldı mesela. Tüm gece 2-3 kez böyle nedendir bilmiyorum. Benim gibi olan var mı? Atakta değiliz. Ama alırı salyamız akıyor.