Bebeğim 3 aylık lohusalıktan 1 hafta sonra adet gördüm ondan sonraki ay adet görmem gereken günde sadece 1 gün kanamam oldu sonra kesildi aradan 2 hafta geçti şimdi yine adet gibi kanamam oldu ama gene kesildi. Yani adet olamıyorum ama sütüm de azalıyor bebeğim emmek istemiyor. Adetim düzene girse belki o da düzene girer böyle Bi şey yaşayan oldu mu hiç adet olmamanın normal olduğunu biliyorum da böyle düzensizlik yaşamak normal mi Bi de süt azalması😪