Merhaba guzel anneler.. kizim 3 gun sonra tam 14 aylok oluyor. Bu siralar sanki o naif kizim gitti cigliklar kiyametler allahim… bebek arabasina kosa kosa binen kizim simdi icinde kriz geciriyo.. dis midir retromudur nedir bu 😂 birde sabaha karsi 5 de uyanmaya basladi…. gercekten kafayi yiyecegim sizlerde durum nedir