ElizzAda Gul-9 11 aylık kızım.6.aydan sonra düzeldi.simdi kapının zils sesi yüksek baya bazen duymuyor bile. Uykunun derinliğine bagli galiba çok nadir çıt sesine uyanıyor
ElizzAda Gul-9 müziğin adı. Zor uyuyan bebekler için garantili uyku müziği+pış pış diye indirirseniz çıkar valla bunu duydumu maması biter arkasını döner bir deneyin alıştı artık.
Brcnyilmzbysl Gul-9 benim bebeğim doğduğundan beri öyleydi son 1 ay hariç şuan 5 aylık zamanla geçiyor evde resmen nefes almıyordum uyuduğunda
Ecemilay Gul-9 yarım kundak yapıyorum iki gündür öyle uyuyor benimki de öyle parmağım yere bassın yeter ki kalkıyor
kenankaan Gul-9 benim de aynı, 10 aylık ve herşeye uyanır. Gürültülü ortamda çok denedim sese alışsın diye fark etmedi. Abisi davul çalsan duymaz, küçük olan her şeye uyanır. Yapı meselesi sanırım 😕
Brcnyilmzbysl Gul-9 hiç birşey yapmadım kendiliğinden geçti ama bazen arada çıt sesine uyandığıda oluyor
kenankaan Gul-9 aynısı. Eşim herşeyi duyar kulağı delik, öbür odada konulurum onu bile duyar yattığı yerden. Küçük ona çekmiş, büyük oğlan da bana. :( babası kılıklı, hep böyle gidecek diye korkuyorum
Linaduygu Gul-9 bende yatacağı zaman açıyorum evde birileri olurda konuşur ya o tonda yada müzik kanalını açıyorum yoksa evde tekim hiç ses yok öyle alışınca en ufak sese uyanıyordu böyle çözdüm 😅
Gul-9 Linaduygu bende evde tekim uzak olunca gelen giden de olmuyor çok hep sessize alıştırdım aslında
2prenses-annesii Gul-9 1 yaşına geldiğinde büyük kızım sese alışmıştı umarım küçüğüm ablası gibi 1 yaşını beklemez de hemen alışır sesli ortam da uyumaya
Gul-9 ElizzAda açıyorum bende çabuk uykuya dalmasına etki ediyor ama alılmasın diye daldıktan sonra kapatıyodum artık kapatmam
ElizzAda Gul-9 yok büyüdükçe bırakırlar. bazen anneme gidince hiç açmadan uyuyor . Güzel uyuyacaksa alışsın valla dert değil benim için 🤗