DilosKuzey 4bucuk ay oldu emmeyi bırakalı hala sol göğsümden süt geliyor. Normal mi? Ne zaman çekilir bilgisi olan ?
Yagmuurr DilosKuzey 8 aylıkken bıraktı benim oğlum 8 ay gelmeye devaö etti sütüm sonunda durdu şükür hiç bitmeyecek sandım