balkaymak__ Sabah uyanır uyanmaz altını değiştiriyorum emziriyorum sohbet ediyoruz bol bollll saçlarını tarıyorum öpüyorum kokluyorum mis gibi vakit geçiyor
gamzearass Hediye-73 kitap Okumak, kartlarla aktivite yapmak istiyorum ama hep ağlıyor.. Altını açtığımda bile kıyamet kopuyor.. Bilmiyorum nasıl geçecek bu güneşe
Hediye-73 gamzearass 2 ay 12 günlük olduk. Hala ağlama krizlerimiz devam ediyor. Doğduğundan beri öyle. Düzeleceği zamanı dört gözle bekliyorum. 🙂
BalkizimBaloglum2 2 ay 12 günlük bazen ağlamalı geciyor ablasiyla biraz oynuyorlar altini al emzir uyut gaz cikar vs böyle geciyor