Adını unuttum ama kasa önünde kare bi pembe ambalajlı bi çikolata var bimin en güzeli o 😀 bi ara dadanmitşm ona kahve ile harika bayadır almıyorum yarın gidip alayım bi.
Şimdi Bimin ürünleri diyince kavala kurabiyesi, kıbrıs tatlısı, bimin kendi ürünü olan cips peynirli olan ( tabi 🐭 muhabbetti sonrası almam heralde aslı varmı bilemem ama )
Sonra kahvaltılık sos var onu çok severim haftada bi alırız.
Soğuk kahveside güzeldi .