Hanımlar 17 günlük bebeğim var geceleri soğuk oluyor bizim ev sobalı bende peluş tulum giydirdim ilk defa az az terledi ama hemen geçti fazla sıcak da iyi değilmiş diyorlar birde doğdugundan beri kızım hep hasta gibi sürekli burunda hırıltı hapşırma öksürük var yani fazla sıcak giydirmeli miyim evimin sıcağı sabit olmuyor sabaha doğru soğuk sabah hemen yakıyorm odun sobası olduğu için 5 10 dk iyi ısınıyor tekrar eski haline dönüyor