Kvs bazı doktorlar 2 sene yeterli diyor ( bakınız insta dr erhan karaalp) ama genel kanı 5 yıl geçmesi gerektiği. Şuan 2. Hamileliğim kendi doktorum da 5 yıl geçmesi gerektiğini söylüyor. Ama açıkçası ben sezaryen sonrası normal doğum istemiyorum. Sezaryende basıma ne geleceğini biliyorum tecrübe ettim. Zaten bi kesik izi oluştu. Vajinal doğumun eksilerini göze alamıyorum (sezaryene istekli değildim mecburi oldu)