[silindi] yaaa ben her şeyimi 2 ay önce aldım sıfırdan tayin sebebi vs nedenlerden dolayı . Sonra gittim koşa koşa koltuk örtüsü halı örtüsü falan aldım ama sonra dedim ki nedennnn? Mezara mı götürcem bu koltukları , halıları .gerçekten istediğim şekilde evimde oturamayacaksam, ay kirlenir ay şöyle olur böyle olur diycekswm hayatın ne anlamı var dedim veeeeew örtüleri kaldırdım 🤣 gençleştim resmen bu kadar mı farkeder gkfkdkd . Kirlenirse yıkatırım ne yapayım yarın Ölcem içimde kalmasın 😂