Serita Merhaba kızlar. bebeğim 4 aylık oldu. Doktor fermix diye bir demir damlası verdi. Kullanan varmı acaba? Tahlil yapılmadan vermek doğrumu?
Hilal-95 Serita 4. Aydan snra 1 yaşına kadar ay mutlaka kullanın ben doktor hatası kullanmadım suan 1 yaşında hala kullanıyorum düşük cıktı çnkü markasını bılmıyorum suan sızınkının ama kan ilacını kullanın d3 aynı sekıl
Lisboa Bize de dördüncü ay kontrolünde dr verdi. Markası Sidefer. Bu marka kabız yapmıyormuş. Ama devlet karşılamadığı için biraz maliyetli. Kilo başına bir damla veriyorum.