EsrAren Kızlar 0-6 ay mamamız bitti yeter diye bende 6-12 ay almıştım şuan 5 ay 12 günlüğüz verebilir miyim yoksa 0-6 ay alayım mı tekrar bilgisi olan var mı ??? Şimdiden teşekkürler 🌼
cutiebun_ EsrAren 1 hafta filan kalsaydı ver derdim ama daha varmış 6 ayına canım. küçük bir mama almalısın 1 numara devam et yani 😊