Havvapak Kızlar kırkım çıkmadan 3 aylık iğne oldum yan etkisi olarak adeti kesiyor yada azaltıyor diye biliyordum Dr um tavsiye etmişti,3-4 gün leke tarzında sonra ise adet şeklinde 12 gündür sürüyor aranızda böyle sıkıntılar yaşayan var mı
Aysel33 Havvapak maalesef benim ki 1 aydır devam ediyor doktorum kanama dursun diye 10 gün progestoron kullan 3-4 gün içinde keser 10 gün sonra adet olman lazım sonra duruma bakarız dedi cok pişman oldum yaaa bir bitmesi ya 1 aydır devam ediyor 😓😓