Bence alabilirseniz ücretsiz izin alın, ben devlet memuruyum ücretsiz izne ayrıldım üç yaşına kadar gerekirse kendim bakacağım sonra iyi bir kreşe vereceğim, benim kurallarım, benim yetiştirdiğim çocuk gibisi olur mu. Bi kere sana bağlanması lazım, ama malesef bakan kişiye bağlanıyorlar bide birşey olsa suçluluk hissederim. Bide beş dk yanından ayrılamıyoruz akşama kadar zor ayrılınır en azından ben böyle düşünüyorum. Ama maddi olarak mecburım diyorsanız gidin zamanla insan herşeye alışıyor canım mecbursan eğer bakacak kişi bir iki ay önceden eve gelsin sen varken de beraber evde olun alışsın o kişiye de travma yaşamasın hemde ona o kadar bağlanmaz seni bekler hep pedegog ablama böyle yaptırmıştı aklında bulunsun