AlyaDeniz merhaba bencede hiç endişe etmeyin, yeğenim 13 aylıkken ilk disini çıkardı, cok ağlardı ateş olurdu her doktora gittiklerinde dis derlerdi, şaka gibi 3 aylıkken jel almıştık doktor vermişti ama 13 aylıkken çıktı şimdi 2 yaşında inci gibi dişleri var ard arda çıkardı, sanırım azilar kaldi bi