Streptekok Kızlar şu 2 gündür asla durmuyor. Sürekli ağlıyor, ne yapacağımızı bilmiyoruz aşırı yoruldum
Cly01 Streptekok sıkılıyorlar canım sanrm bizde öyleyiz bütün odalari geziyor marketlere götürüp saliyorum 😂 yürümeyi seviyor etrafa bakıyor bazen avmye hem enerjisini atıyor hem seviniyor 😂
adrmz54 Streptekok 13 aylık bebeğin son üç gündür huysuz diş mı diye düşünüyorum bende..gece 11 de uykuya geçerdi şimdi ayağımda sallamama rağmen dalamadi uykuyada dalamiyor direniyor gündüz uykularida dahil 😌umarım geçicidir 😐
Streptekok BihterZiyagil_ neler yapıyorsunuz, yaptiriyosunuz. Yani artık oyalayacak birsey bulamıyoruz bebek şarkılarını açıp biraz baktiriyrz
BihterZiyagil_ Streptekok ablası var 5 yaşında beraber oynuyorlar. Bazen çok üstüme saldırıyor al diye oturup oyuncak oynuyoruz. Tencerenin içine az su koyuyorum. Bir kaç kaşık atıyorum onlarla oyalanıyor falan 😄
Asyaaa1 Bizde sürekli bir ağlama durumu yok. Ama bir yaşı doldurunca yeme düzeninde belirgin bir değişiklik oldu. Artık daha doyurucu şeyler yemek istiyor. Eskisi gibi beslemeye çalışırsam ağlıyor. Siz de bir deneyin belki acıkıyordur
Asyaaa1 Ekmek çok az tüketiyordu normalde. Şu an çorbalara hep ekmek doğruyorum. Tam buğday tabi. Meyvelerin falan porsiyonunu artırdım. Normalde gece yatmadan bişey yemezdi meme emer uyurdu. Artık yemek istiyor akşam yemeğinden sonra bir öğün ekledik