Ayss-12 42 günlük bebeğimle biz de böyleyiz, yerimden kalkamıyorum emzirmekten. Çok gazlı bir bebek ve damlalar da işe yaramıyor. Rahatlamak için de hep memede kalmak istiyor sanırım. Hiç derin uykusu yok, yerine koyduğum an açılıyor gözler. Emmesi çok güzel tabii ki ama bu şekilde çok yorucu gerçekten 😕