Uffsananebeslk Seyma-55 O 3 model hangileri ? Ben hamilton aldım cok memnunum, tek sıkıntısı bebeği kendine çeviremiyorsun
Haticerdogan Seyma-55 ben ikinci modeli kullanıyorum canım çok memnunuz. Tek sıkıntısı üst tentesi tamamen kapanmıyo ve tutma yeri ön arka şeklinde ayarlanmıyo ama diğer herşeyi çok pratik ve güzel
Seyma-55 Haticerdogan bnde onu beğendim ama oturma yeri küçük geldi bana biraz öyle mi ? Çift yönlü değil evet ama dger beğendiklerim çok pahalı 2500 üzeri alamiycam için bu modellere bakiyorum