Alpaslan_annesi bebekten bebeğe farklılık gösterebiliyor bu durum. B grubu bexsero ağır bi aşı olduğunu söylerler. O ateş yapabiliyor.diğer grubtakiler ateş yapmıyor genellikle.b grubu aşıda İlk dozumuzda 38.5 ateş çıktı ama ateşi var gibi görünmüyordu çok hareketli ve yeme içmesi güzeldi. O yüzden üzerini biraz soydum bol su takviyesiyle ilaçsız atlattık çok şükür. Diğer 2 bexsero dozunda da ateş yaşamadık çok şükür.