Sanıyorum şuan ülkenin yarısı hasta. Önce eşim sonra ben şimdide bebeğim. Ben bugün dayanamadım acile gittim doktora sordum şuan böyle bi salgın var ne olduğunu bilmiyoruz ama şikayetler aynı ve çok kişi rahatsız dedi 2 iğne yapıp yolladılar. Bebeğim için hastaneye gitmek istemiyorum şuan daha iyi ateşi falan çıkmıyor çok fazla. Biraz halsizliği var hastaneye götürsem daha fena olur diyo korkuyorum. Evde neler yapabilirim ? Bol meyveden başka