Elika00 evet söylediğiniz her şeyi veriyorum. Ama kilo alımını da yetersiz görüyorum yani aynı dönem de olan bebişlere bakıyorum kıyaslamak asla istemem ama insan ister istemez bi düşünüyor ama hepsi mama ile beslediklerini söylüyorlar. E bende bu durumda acaba süt mü yetersiz diye kendimi sorguluyorum