araskuzumm0918 Merhaba oğlumun doğum günü 21 eylüldü ,bu ara ilk yaşını kutlayacak var ise elimde folyo uçan bir rakamı var ,henüz helyumu azalmadı hediye edebilirim
araskuzumm0918 Annesionuyesin ankara içi verilebilir kargo olmaz tatlım ,dedim yakın günü olan varsa brda boşa para vermesin kullansın
2405 araskuzumm0918 aynen canım ama bazı postlar yüzüne böyle postlar hep kayboluyor nasip değilmiş çok saol 🥰