Normalde fıs fıs şişeye doldurup kullanırım ama bugun kapakla dökeyim derken biraz dozunu kaçırdım bebemi babaannesine bırakıp genel temizlik yapacaktım basım çatlıyor burnumda çamaşır suyu kokusu gitmiyor biraz hava aldım balkonda ama gene de kokuyor burnum nasıl geçer önerisi olan var mı