Merhaba arkadaşlar 13 aylık oğlum var teni çok hassas 6. Aydan beri ( yaz döneminde ) hem isilik ile mücadele etmeye çalıştık. 10. Ayda ürtiker oldu nasıl kaşınmalı bol kızarıklı alerji testleri yapıldı negatif çıktı doktor dedi vücudu hassas bakımı zor ama bir sıkıntı yok sonra iki kez daha bacaklarında şok sayıda çıkan kızarıklıklar yaşıyoruz ve çok kaşınıyor ürtiker değil isilik değil o zaman nedir bu yardımcı olur musunuz ? ! Hatta dermotoloji böcek ısırığı olabilir dedi ama değil