Kızlar merhaba , bende saç derimde ense kısmında özellikle egzama oluştu dr gittim bana ilaç vermişti sonra hamile kaldım ilâcı bıraktım doğumdan sonra yine kullanacağım bi ilaç yazdı dr ama fayda etmedi özellikle stres olunca ense kısmın öyle bi kötü oluyor ki kaşıntınkabuk yara ilaçdw fayda etmedi ayırca çok ağır kokuyordu ya bu egzama nasıl geçer sürekli zor oluyor