deletedmom4842 Seri Doktora gidin 2. ay kilo kaybı normal bir şey değil hele ki bu kadar fazla kilo kaybı yaşamışsa.
Eymen190218 Seri o ayda zayıflaması bence normal değil bence doktoruna götürün bi test felan yapılsın
DenizKizi Seri bi doktora götürmek en iyisi canim cunku en az 500 gr alması gerekiyo ayda vermesi sikinti yani
Sevda6767 Seri az emmişse reflüsü falan varsa o zaman olabilir ama doktora görün canm mama icmedigini belirt. Benim kızım da icmiyo maalesef
GizemAtakan Seri cnm reflü olabilir anne sütü mutlaka yarar kilo verdirtmemesi lazım başka bi doktora gitsene
Elifce Seri devamli kusuyorsa usutmustur benimki usutunce oyle oluyor .tek caresi surekli cokca emzirmek
Sevda6767 Seri benimki de çok kusuyor canm çökelekli balgamli sıvı her türlü :) :) ama bildiğim kadarıyla kusma kilo kaybı yapmaz yani az kilo alırım ama kilo verdirmez. Eğer reflü sonucu hiç emmiyorsa olabilir ama emiyor diyorsun kussa da alması lazım idi