Cly01 Kızlar 1 yaşında bebeğim 13 cm ayaklari 21 mi almaliyim 22 mi biraz büyük olsun baharda da giyer diyorum ama 22 çok mu buyuk
Woody Cly01 cok büyük olur muhtemelen. Ilkadim ayakkabısı nasil olmalı okuyun isterseniz Ona gore alırsınız
Cigdem2689 20 alın bence benim oğlumun ayakları tombiş olduğu halde 20aldim,bende küçük gelirse diye 21almistim parmak ucunda çok fazla boşluk vardı… Deneyerek almanız daha sağlıklı olur . 22numara 1yas bebek için çok büyük olur bence