biruykusuzana serife1204 bizimde var pembe renk ama sürüşü ağır. Biz kullanmadık sadece açılıp kuruldu annemler de kullanmak için almıştık ama uzun süre gidemedikçe kullanamadık
efelettin Benim var chiccco, tekerinde sıkıntısı var. Eğer olur derseniz çok uygun fiyata verebilirim.
serife1204 efelettin ne kadara vereceksiniz çözülebilecek bi sıkıntımı acaba sizce yaptirabilirmiyiz yani
anne__yavrusuyu Ceyda3409 bunu ne kadara verirsiniz ben böyle bir şey arıyorum da yardımcı olur musunuz bana ? 😌
anne__yavrusuyu Ceyda3409 yeni gördüm kusura bakmayın düz 300 olsa kargo parası falan da olucak ya doğum paramla alıcam da bütçem kısıtlı 🙃
Ceyda3409 anne__yavrusuyu Tmam olur 1 sene kadar kızımda kullanmıştım hafif deformeleri var ama kullanıma engel değil dolap hesabımı ceyda3409