ByAslan teşekkür ederim, evet geçeceğini biliyorum ama gerçekten sabrımı çok zorluyor, dediğiniz gibi öperken baskı uyguluyo ağlatıyo çocuğu bazen güzel güzel öpüyo, uyurken çok rahatsız ediyo diyorum ki bak şuan uyuyor uyansın söz kucağına vericem bi tamam diyo sonra yine başa dönüyoruz, bide bende üzülmüş gibi yapınca bana vuruyo bu sefer, bilmiyorum ya hiç olumlu bi yanı yok yani hiç yardımcı olmuyor bize iyice inat oldu yapıcam edicem vurucam