H_ceyhan hala biberona geçmedim parmak eds ile besliyorım ama inanın çok yoruldum. Damak yarıklığı var dedi doktorum yarın belli olacak o yüzden emmiyor olabilirmiş biz de bilmiyoruz çok yorgunum pskolojim çok bozuk bu yüzden😢 4 kişiden falan danışmanlık aldım, sağlık ocağı hastane ebelerine götürdüm. Memenin ucunu alıyor bazen o da. Kahve kısmı kavramıyor zaten memeye gelince de feryat figan ağlıyor hep