Kızlar bebeğim 20 günlük ve 4 gündür akşamları huysuzlaşıyor sakinleştiremiyorum bazen 1 bazen 2 saat ağlıyor memede sakinleşiyor gazını çıkartıyorum kakasınıda emdikten sonra yapıyor ama tekrar başlıyor ağlamaya artık tükendim valla bu kolik bir bebek olduğu anlamına mı geliyor yoksa gaz sancısı mı deliricem yakında uykusuzluk yorgunluk derken birde bu çıktı