Colahusu e yuh yani pes artık oldu olucak soda versinde çocuk kolay hazmetsin bu ne saçmalık çay nedir canım senin kaynananın klonlanmış hali bende de var daha elli günlük bebeğim ne bulsa bebeye verelim bişey olmaz diyor ya onların midesi ne kadar ki çaydır şekerli sudur ıvır zıvır veriyosun ben doğum yaptım çıktığımızda sarılığı 10 du doktor bol bol emzir geçer dedi cadı kadın habire şekerli su vere vere iki günde 15 yapmış taburcu olurken doktor hanımefendinin yanında özellikle eski kafalara uymayın bişey olmaz iy gelir diyip şekerli su verip sarı örtüp giydirmeyin bebeği dedi eve geldik benden gizli vermiş bi kaç kere iki gün hastanede kaldı bebeğim bu arada sarı giydirme örtü örtme derken doktor bebeğin sarardığını kıyafetlerden örtüden farketmezsiniz diye dedi kısacası Allah bizleri çok bilmiş cahillerden korusun bi seferden bişey olmaz içini ferak tut ama tepkini de koy