27 aylık kızım var eylülden beri yarım gün kreşe gönderiyorum ya.çok seviyor orayı hatta bi kaç kere tam günde kaldı öğle uykularını bile severek yapıyor öğretmenlerini çok seviyor tek sıkıntı sürekli her hafta hasta olması diyelim bu hafta 4 gün gitti cuma hasta ateşi filan çıkıyor antibiyotiksiz ayımız geçmiyor(ayda 1 ve ya 2 ) ve 9 aylıkta oğlum var onu da hasta ediyor artık kreşe göndermeme kararı aldım 2 çocukla bu haftayı çok zor geçirdim doğrusu ama 3 haftadır kendisi kardeşi hastalığı babasıyla bizi mafetti yorgunluktan uykusuzluktan perişan olduk çokta gitmek istiyor kızım siz olsanız ne yapardınız