Eylem1301 Kızlar lütfen cevap verir misiniz 6 ay 9 günlük bebeğim iki gündür kakasını yapamıyor ne yapabilirim endişelenmeye başladım
anestod Eylem1301 iki gün uzun bir süre değil ki. 10 güne kadar normal diyor kaç tane doktora gittiysem. 6 aylikmis bir de şuan ek gıda döneminde bir şeyler kabız yapmış olabilir.
papatya_1125 Eylem1301 ek gida dönemine geçmiş annesi ancak bu dönemde ger şey tadımlık olmalı.caninizi sıkmayın ileride ek gıdaya alıştıkça düzene girecektir.
Eylem1301 rua_da_senhora_das_verdades evet bir saat önce verdim çok şükğr azda olsa yaptı ama baya kıvamı değişikti hani hiç böyle değildi neden acaba
Eylem1301 papatya_1125 evet ek gıda da kaynaklı olabilir ama az önce yaptı az da olsa ama bir değişikti baya kıvamlıydı daha önce hiç böyle yapmadı
rua_da_senhora_das_verdades Eylem1301 Bilemiyorum. Biz düzenli veriyorduk o dönem. Başka bir tavsiye isterseniz probiyotik başlayın derim. Kabızlık önemli bir konu.