Arkadaşlar acil bakar mısınız daha önce düşük yaptınız mı çok ağrılı oldu mu yada düşük yaptığınızı nasıl anladınız ben dün bir parça düşürdüm özür dileyerek söylüyorum … ama öyle kanamam yok ama düşen parça çok farklıydı kesemi
Bebek mi bilmiyorum ..