Devushka https://eksiup.com/p/uo165366376y Kızımın belinde ve poposunun üstünde böyle morluk gibi bişey var 4 ay 23 günlüğüz neden olmuş olabilir götürmelimiyim doktora başına gelen varmı lütfen yazın
Gizemnl Devushka hareketlenmeye başladı mı bebeğiniz? Bi yere falan mı çarptı acaba siz farketmeden geçmiş olsun bence bi doktorunuza sorun
Yavuzzeliha85 Devushka benim oğlumdada vardı aynı yerde doğduğunda gül dediler bı sıkıntı olmadı şükür şimdi 17 yaşında hatta teyzesi gülmüştü doktormu dövdü doğar doğmaz diye 😅
Deletedmom113 Devushka benim bebeğimde de var doğduğundan beri 11 aylık.halen var doğum.lekesi oluyor
Umayumayumay Devushka mongol lekesi canım bu doğum lekesi yani benim kızımın bel bacak sırt hep var. Yaklaşık 2 yaş civarı geçermiş doktora gittik ayağında fark edince biz de endişe etmiştik de
Devushka Gizemnl Papatyam1703 sadece diönmeye başladı oyun matı var gündüzleri onun üstüne sağda solda çarpacağı bi yer yok ki sürekli gözümün önünde
Ahseninannesii @Devushka Benim kızımdada var doğduğundan beri zamanla geçeceğini söylediler her bebekte olabilir miş ama sizinki sonradan mı oldu hep varmıydı
Devushka Ahseninannesii ya şöyle ben genelde odada yıkıyorum orda gece lambası var dikkatimi çekmemiş bugün banyoyu ısıttım orda yıkayayım dedim ışıkta farkettim
Ahseninannesii @Devushka o yüzden farketmemiş olabilirsin çünkü aynı bizdeki gibi zamanla gececektir umuyorum 🌷
Maryyy Devushka yenimi olustu? Bizimde var ama bu kadar yogun degil ve dogdugu gunden itibaren var popo cizgisi arasinda ve de o buyudukce morluk azaliyo, bu bana yogun geldi🤔