Merhaba mutlu anneler. Yarın tam 8 aylık oluyoruz. 3 gündür hele dün gece nerdeyse toplam 3-4 saat falan uyudu galiba. Emerek uyuyor yarım saat sonra uyanıyor. Gece 12.30 dan 3 e kadar oturduk resmen. Gündüz de zorla tek uyku yarım saat uyudu öğlen. Akşam 8 de zorla uyuttum. Sürekli kucak istiyor beni yanından ayırmıyor. Dişleri çıkmadı hala. En uzun atak dönemi yaziyor. Tuvalete bile zor gidiyorum. Siz neler yaşadınız 8. Ay atağında. Nasıl başa çıktınız. Lütfen yardım edin.