Merhaba, 40 gunluk ikizlerim var mama kullanıyoruz ama duzenlı sekılde degıl yanı her emzirmeden sonra vermiyorum gunde 3 4 kez bazen 2 kez veriyorum o da 60 cc ancak. Yemedıklerı ıcın degıl bu arada versem yiyorlar ama besleyebıldıgım kadar sutle beslemeye calısıyorum ama bırkac gundur yetmedıgını dusunuyorum. Sizler 40 gunluk bebeklerinıze ne sıklıkla kac cc mama veriyorsunuz? Tesekkurler