İyi akşamlar kızlar. Oğlum 13 aylık olucak 1 haftaya ortalama 1 aydır sıkıntılar bar gece uykusunda ama şu son 3-4 gündür iyice terelelli olduk. Gece kalkıyor sanki hiç bişey olmamış gibi oturuyor uyut uyutabilirsen. 2 saat uyutmaya çalışıyorum gecelerimiz çok kötü. Bu tarz sıkıntı yaşayanınız var mı gelin dertleşelim.:(