Efem123 Kızlar ikinci sezeryanim oldu göbeğim kaldı ilk doğumda korse takmamistim bunda takmak istiyorum ama doktora sormayı unuttum ne zaman takabilirim diye benim gibi ikinci sezeryanini olup takan varmı nezamn takabilirim🤗
KaranKaran Ben eve döndüğüm gibi başlamıştım owli korse ile rahatsız etmiyor aksine dikişleri içine aldıgı için daha rahat hareket ettiriyor