Taze_annecik Arkadaşlar selamlar herkeze 17 aylık kızımın göğüsleri şiş bayadır şiş her gittiğim doktora sordum annenin hormonlarındandır, dediler. Başına gelen var mı ya da bilgisi olan
Ucansupurge Taze_annecik Emdiği için hormonlardan şişiyor dokunmamak lazımmis canım. Kendiliğinden geçiyormuş öyle okumuştum.
Sedefe Taze_annecik süt birikir derler hafif masaj yaparak dağıtabilirsin benim oğlumunda öyleydi düzenli olarak hep masaj yapardım geçerdi
Aysemkizim Hafifçe masaj yap benim kızımda da vardi hafif masaj yap dağıt orayı. Bi kaç gün devam et boyle gecer bisey değil o
Taze_annecik Defnos3232 Annemde başlarda ovala demişti ben de doktorların ellemeyin dediğini okudum ellemedim. Şimdi napsam bilemedimm