Bu ay onaylandı 1200 olarak aldık ücreti baktığımda doğalgazda onaylı gözüküyor fakat arama yerine PTT doğalgaz ödeme yazdığımda DOĞALGAZ TÜKETİM DESTEĞİNİZ BULUNMAMAKTADIR yazısı çıkıyor oturduğumuz daire Merkezi sistem ondan mı kaynaklı bilen birisi varsa birde bir cok yerde otomatik elektrik desteğindede yararlandığı yazıyor ondada ÖDENECEK KAYIT BULUNAMADI ibaresi mevcut