Dnzaras Kızlar ne biçim bi kış ya daha 3,5 aylığız bu ikinci hasta oluşumuz gerçekten cok sıkıldım evden çıkmıyorum kimseyle görüşmüyoruz antibiyotik biteli iki hafta oldu yine öksürük hırıltı başladı sizde durumlar nasıl?