@“Leonsmom”#p23705531Ben bayan patronuma bir hediye alsaydim Trendyol x sagaza studio markasının gömlek veya bluzlerinden alırdım çok güzeller ve bence kesinlikle beğenir fenomenler ünlüler bile onun ürünlerini kullanıyor ve bütçem en fazla 500 demişsiniz bütçenize uygun düzeyde 🙂 bir bakın isterseniz