Herkese iyi akşamlar. Bilgisi olanlara bişey danışmak istiyorum bir miktar param var eşim bana kenarda ki paranı borsaya yaptıralım boş boşa durmasın dedi. Daha öncede bir miktar alacağımız vardı onu altına yatirdik hala hiç bir getirisi olmadı bize dedi bunu da borsaya yatiralim dedi bende hiç anlamam çünkü borsadan falan ne yapmalıyım sizce türk havayollarınin borsasına güvenilir dedi ama kararsızım 🤦