Selin3561 Kızlar 2 3 gündür başım ağrıyor dolunay varmış yapar dediler bi r de lodos esıyor çok kötü havlardan mı acaba yaşayan var mı ?
Azraada58 Selin3561 kız he ya bende de aşırı bas agrısı var ilac bile kesmiyor resmen gözlerime vuruyor agrısı 😵💫
Selin3561 Ucansupurge aynen bende tansıyonum var heralde dedim tepem ağrıyor gozlerıme kadar vuruyor canım hıcbısey yapmak ıstemuyor
Ucansupurge Selin3561 resmen bütün günümü ozetledin😂 ortalığı bile son dk topladım süpürdüm yemeği aynı şekilde.😅 Hiç birşey yapmak istemedi canım
Selin3561 Ucansupurge aynen canım bende aynı hayattan soğumuş gıbıyım bır iki gündür sıfır enerji enerji düşüklüğü falan da çok yapıyormuş